Posted by: mohdzawi | August 11, 2008

Pejabat Risda Jajahan Kelantan Utara

The new building for Pejabat RISDA Kelantan Utara

The new building for Pejabat RISDA Kelantan Utara

The new building for Pejabat RISDA Jajahan Kelantan Utara can be considered as completed. The last time I passed by it, it was yet to be occupied. Hopefully with this new office, the rubber small holders around Pasir Mas will be better served. More report to follow after its opening ceremony.

About these ads

Responses

  1. The sky and the cloud look great.

  2. Mazle,
    Fluke shot la my dear. Kebetulan langit dan awan macam tu.

  3. musim panas sekarang nie …

    PB,
    Hujan juga disini berselang hari tapi masih panas.

  4. Luck is part of success. But luck only comes to those who work hard. The harder you work, the luckier you become.

    Mazle,
    How apt with what you said.

  5. heck…ini dekat ngan rumah kawe ni :)

    Din,
    Demo dok Pasir Mas gak ko?

  6. kawe keje kat terengganu tp kg di pasir mas…dekat ngan bangunan risda tu la

    Din,
    Kalu kelik gak telefon la kito gi make nasi belauk sekali.

  7. salam pak zawi…apa kabar…tak pernah la sampai pasir mas…ehehe..nice pic

    arsaili,
    Wassalam.
    Datang la ke Pasir Mas satu hari nanti. Bukannya jauh pun.

  8. salam …..

    ni kawe nk tanya demo, xdop dengar ko tentang jabatan risda gak,,,tpi hok risda india hok buka kawasan kt kuala krai {sungai san}.

    risda ni gabungan nga kerajaan negeri ..

  9. mie,
    Tadok dengar gapo tu hok Risda lagu tu. Tak tau la bab luar kawasan kawe.

  10. opis baru kawe lebih dekat, jimat dan selamat

    • zieyfau,
      Beruntungnya demo kijo dekat ngan rumah

  11. Assalamualaikum…apo kaba Ore2 Kelatey smua??kawe Ore pasir puteh…Tp kijo K.L…Nk wei la raso kijo Kelatey ni…klu ado sapo2 hok sudi Tlg royak klu2 ado kijo kosong di Kelatey..kawe pun Cuba jogok cari..tp xdok Rezeki lg…

    • Faizul,
      Waalaikummussalam. Ore Kelate semua beres belako. Kijo kosong ni ada cuma takut tak sesuai ngan demo la. Kalu sanggup buat kijo tak kiro kijo gapo buleh sangat. Gaji sebenarnya atas rajin kita la.

  12. nak tanyani…kawe pun staaff risda gak…PPR kije d perak..kawe acap kali dah minta tukar,tp x dapat2..kat pasir mas ado kosong ko..kg kawe kat bukit panau

    • Rashid,
      Tunggu la kalau ada staff Risda respond buleh tahu la. Ambo ni tulis jo, tak kijo ngan Risda pun.

  13. nk tau no telefon risda neh…

    • nieyna, saya pun tak tau


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: